Thursday, November 26, 2009

At Footish

Vi kom dit tio i sju ungefär. Trodde det högst skulle komma fem pers. Men det var kö redan tio minuter innan. De släppte in lite folk och resten fick vänta. Vi fick säkert vänta i 30 minuter ute i regnet. Kalla, blöta och med en klump i magarna. Vi såg in genom fönstret hur folket bara ryckte, tog mer och mer och testade kläder och sneakers. Som tur var köpte ingen av tjejerna som var före mig mina efterlängtade court force.
Köpte ett par till killen i julklapp men kan inte säga vad för han läser min blogg. Det får du se på julafton puss puss.
Och kunde inte låta bli att köpa ett till par till mig själv. Har länge velat ha ett par vita af1 low. Har ett par men de köpte jag får tre år sen och jag lettade dem go för 2 år sen ungefär. De är mina skrutt af1 och de är verkligen mina skitskrutt af1 hahaha. Så fula. De har gjort sitt och har burits med kärlek. Så det fick bli ett par nya.
Alla tre par fick jag för 1300kr. Känns bra.

1 comment:

Anonymous said...

ÅÅÅÅ vad jag bara leeeeengtar till julafton....


//Killen