Thursday, November 26, 2009

Its on


Ibland känner jag att jag inte orkar längre. Vill bara lägga ned allt och sova i tre år. Har verkligen sjukt mycket att göra men det är bara att stå i. Måste göra ett engelska test och det kostar 2000 spänn om man ska göra testet på Stockholms universitet. Det kostar 100 dollar att skicka in sina betyg. Har redan betalat 40 dollar för ansökan.
Har 8 arbetsprover kvar. 3st är snart klara. 12st är helt klara.
I eftermiddags har jag broderat i typ 4 timmar. Ikväll har jag vävt, vävt och vävt. Just nu känner jag bara att jag kommer vara stolt över mig själv att jag försökte. Bryr mig inte längre om jag kommer in eller inte. Jag gör mitt bästa och det är det som räknas.

2 comments:

Anonymous said...

Ojoj. Nu vet jag ju inte vad du söker till. Har ju inte följt din blogg så jätte länge, but hang in there kitten!
Tror man och vill verkligen något, så kommer man gå långt! Det lovar jag.

Amara said...

Jag ska söka textile/surface design på FIT i New York till nästa höst.

tack jag ska försöka hehe.