Tuesday, November 24, 2009

Snart


Ååå snart är det löning. Har varit jätte fattig eftersom det har varit massa utgifter hit och dit denna månad.
Men den här månaden måste man ju köpa massa julklappar. Ska försöka göra de flesta av mina julklappar.
Imorgon ska jag gå till Footish, det är ta två betala för en. Det kommer nog bli två par skor till mig eller ett par till killen i julklapp och ett par till mig.
Finns så mycket sneakers jag vill ha. Men de jag absolut måste ha har inte släpps än. Så kanske bara blir ett par denna månad istället för 5 par som jag hade tänkt haha.

4 comments:

Johanna said...

Haha lyckades byta namn i min kommentar men det var iaf jag...

Nkba said...

Jaaa jag längtar också till imorgon. Är fattig som en kyrkråtta :( Och det jobbiga är att det finns tusen saker jag vill köpa. Mest inredning och koftor - mina motsvarigheter på ditt skoberoende ;)

Amara said...

Haha hej Nkba, låter afrikanskt.

Imorgon är det rea på cubus, finns det koftor där?
Fick en lapp idag där man får 30% rabbatt. Du kanske vill ha den?

Johanna said...

Ja faktiskt! Kanske borde byta namn? ;)
Åå vad snällt av dig men jag var på cubus i lördags för första gången och jag handlade ett par stickade sockor á la Johanna som nu Jakob har stulit. Så nu är det köpstopp för min del tills jag ser hur mycket pengar jag har kvar efter julklappshandlingen.