Saturday, November 21, 2009

SPACE!!


Åhh vad skönt!
Har fixat mer yta på bloggen. Har verkligen stört mig på att allt var så ihop pressat.
Har funderat på att byta blogg och har även funderat på att lägga ner. Men nu känns det bättre iallafall. Ska fixa så mycket jag orkar av de gamla inläggen.

Har haft bloggen i snart 2 år. Det är ju sjukt. Det var ingen som läste min blogg förut och jag brydde mig inte heller. Men nu har jag fått många läsare tycker jag eftersom jag inte ens har promotat eller gjort reklam på något vis. Har bara länkat den här och där. Så nu känner man press att det ska var snyggt och att bloggen ska ha lite innehåll.
Finns så många dåliga bloggar och de får så många läsare. Finns många bra också men som ingen lägger märke till.
Har ni några bloggtips på roliga och intressanta bloggar om mode, sneakers och konst?

Följ min blogg med bloglovin

3 comments:

APA! said...

jag är bäst!!!

Amara said...

JAa tack :D

Kåden said...

tvärnice tröja

/code26