Wednesday, December 23, 2009

God jul!



Sitter på jobbet. Det var ett himla krångel att komma hit. Hade fyra stora kassar med paket. Folk på bussen tittade och viskade kolla vad många julklappar hon har. Kände mig som självaste jultomten.
Nu har jag pressat ner allt i två stora papperskassar istället. Jag hoppas det går bättre att åka till Stockholm.
Jag längtar tills imorgon. Det ska bli så mysigt att vara med familjen. Nu har vi en till familjmedlem och som ska fira sin första jul, min lilla sötaste systerdotter.
Äntligen blir det en vit jul. Det var längesen det.

Sålde en t-shirt i butiken idag. Blir så glad när random människor köper mina t-shirts. Vill trycka nya motiv. Men chefen på tryckeriet har inte svarat än. Tror de har semester.

2 comments:

dsire said...

God "Sneaker" Jul plutt!

:)

Anonymous said...

vackra kreativa kvinna! diggar din blogg starkt! :)

//exhale@whoa