Wednesday, December 30, 2009

In my mind

Det är så mycket jag vill göra. Har så mycket idéer. Vissa kan jag inte göra för att det är för kallt ute. Vill göra olika installationer i olika miljöer.
Vill måla och rita på olika föremål. Vill sy massa gosedjur. Vill trycka upp nya t-shirts. Vill göra animerade videos. Vill starta en konstkupp och massa andra konstiga saker.
Det största problemet är ju pengar och tid.

Det här året har faktiskt gått bra. Har aldrig målat såhär mycket i hela mitt liv. Inte ens när jag gick tre år på bild och form. Jag lyckades göra allt på min 2009 lista förutom att designa en label. Jag vet ju ungefär hur den ska se ut men den måste bli perfekt.

Det käns bra att jag fick en spark i baken och skärpte mig. Nu vet jag vad jag vill så det är bara att köra på.

No comments: