Saturday, December 12, 2009

Kläder och sånt









































Jag är i desperat behov av nya kläder och accessoarer. Vid löning ska jag köpa massa örhängen från ebay har jag tänkt. Har tappat det ena örhänget av alla mina favorit örhängen. Vill även köpa nytt smink. Men har ingen koll på vad jag ska köpa eftersom jag inte brukar sminka mig så ofta.
Vill köpa en vinterjacka också men har fortfarande inte hittat en jag vill ha. Eller jag har det men de är alldeles för dyra.

Ska köpa två skinnjackor från butiken. Vi ska ha stor utförsäljning denna månad. På lördag kommer vi nog ha en fest i butiken och ha ännu billigare priser.
Finns mycket fint som jag vill köpa därifrån. Jag och min arbetskollega har våran egna lilla hög på lagret som vi har lagt undan haha.

4 comments:

Viktoria Tomic said...

Åh vilken snäll kille du har :) är du säker för 6y är typ 38,5 såg att dom fanns i 6,5 då borde de väl vara typ 39? eller? Haha blir jämt så jäkla förvirrad!

Maria said...

Köp ID Bare minerals smink! Sen jag provade deras smink för 5 år sedan vägrar jag använda något annat! Dessutom är de snälla mot huden och man ser inte "spacklad" ut!

Jag vill köpa tjej tees av dig!!!!

Amara said...

Var kan man köpa det?

Ja va kul. Men har ingen aning vad jag ska trycka. Antingen blir det gubbar, kaniner eller kanske blad. Vilken tycker du?

Maria said...

Jag älskar ditt bladtryck!!! Men gubbarna är oxå jävligt snygga!