Tuesday, December 1, 2009

Mihhhih


Nu fick jag värsta paniken som jag brukar få några gånger i månaden. Finns så många sneakers jag måste ha nu nu nu. Hittade ett par jordan 8or för jätte bra pris som jag vill köpa. Vill köpa fyra par air force one. Två par blazers. Ett par jordan 1or. Två par air max 1. Ett par air digs, vandals och ett par court force. De är i min måste ha lista. 2010 släpps girls Jordan footwear. Där jag vill köpa minst tre par. Det kommer inte bli lätt det här.

Det är så svårt att bestämma sig för vilka man ska köpa först. Man måste verkligen planera och hoppas på att man har chansat rätt. Vilket jag inte har gjort ett antal gånger och nu är de slut eller är omöjliga att få tag på.
Jag vet iallafall att jag ska få de guldiga LA gears lights i julklapp av tomten. Bäst :)De kommer vara så pimp.

3 comments:

Anonymous said...

asså ja dör för dina lila air force 1, vart hade du hittat de ?

Amara said...

jag med :D haha

Jag köpte dem på sneakersandstuff för ca två år sen.
De sålde bara en av varje storlek. Så jag var tvungen att köpa dem :)

Sarah said...

skithärlig bild :D