Sunday, December 27, 2009

Sick of this

Har blivit sjuk. Mår verkligen jätte illa.
Min och tobbes "shoppingtur" blev inte så lyckad heller. Kom till sns ca kvart över tolv. Blev mosad i kön ute i kylan. Kom in tillslut och letade som en galning efter air maxen från egypt packet. Men de var borta. Frågade personalen men de tittade som frågetecken på mig och som att jag var dum i huvudet. Fick tillslut förklara vilka färger skon hade.
Om man är anställd på en sneakerbutik borde man åtminstånde ha någon koll.
De andra skorna jag ville ha var också slut. Tittade på hemsidan dagen innan och då fans alla kvar.
Sur och irriterad drog vi vidare till cali. När vi kom fram var det proppat med folk. Skorna som fans på hemsidan fans inte ens ute i butiken. Vi frågade en av personalen som inte heller förstod någonting. Hon visste inte ens vilken modell vi pratade om.
Jag tycker det är helt fel att anställa folk bara för att de ser bra ut. Utseendet spelar ingen roll utan kunskapen inom det man jobbar med.

Nu fick jag veta att de skorna jag ville ha finns kvar på sns i min storlek. Förstår ingenting.
Men har skickat iväg en order nu på två par skor.
Har även beställt två par andra skor från en annan sida i torsdags.
Beställde två par örhängen från ebay också :)

2 comments:

Anonymous said...

Menar du bruden som jobbar i Calibutiken med främst sneaks, så är ju hon helt jävla värdelös. Har aldrig stött på otrevligare, omotiverad och oengagerad brud. Varför ens jobba i en butik när man inte kan le, iaf försöka ha ett hum om produkterna man säljer och verkligen är noll inställd på att serva? Usch.

Amara said...

Hahah ja hon var ju helt lost.
Förstår inte varför de anställer någon som inte är kunnig eller ens kan vara trevlig.
skumt de där :P