Sunday, January 24, 2010

Måste måla massa

Idag kom jag hem från Stockholm. Åkte igår morse men det känns som jag har varit borta i flera dagar.
Åkte tidigt till Jordan 6 realesen på sns. Där träffa jag Tobbis och Maria. Både jag och Maria fick var sitt par av 6orna. Hon skriver en av mina favoritbloggar. Sneakerdiary, check it out.
Tobbe åkte hem och beställde varsity red 6orna. Haha!
Sedan har jag bara hängt med familjen. Fick ta hem allting jag hade kvar hos morsan och det var en hel del. Hitta massa sneakers jag hade glömt bort.

Fast nu är jag super stressad. Har en klump i magen och känner verkligen att jag ligger efter med målandet. Imorgon ska jag gå och köpa massa burkar och markers. Sätta upp posters och dela ut flyers. Ska hem och måla hela dagen. På tisdag börjar jag måla i lokalen.
Ska även klämma in lite house och popping i veckan på danscenter. Jag kommer ha fullt upp de två närmsta veckorna. Jag hoppas det kommer gå bra.

6 comments:

dsire said...

hej plutt!! kul på sns även fast jag fick gå tomhänt därifrån :/ blev ändå ett par 6or i size 9 från cali ha!!! :P

sjukt fina flyers blev det åxå, lycka till me resten av målandet, lär bli grymt där i lokalen iaf!!! å klart allt kommer gå bra, godnatt :)

abbe said...

Förstår stress känslan jag sitter och pillar med massa projekt som ska säljas och pengarna ska gå direkt till haiti, är hemma från skolan för att hinna med hehe :)

Maria said...

Åh vad kul att hitta gamla sneakers!!! Vad hittade du för nåt kul!
Din utställning lär bli fet!
Kommer med några kompisar!
Kramar och good luck!

emmilou said...

ser fram emot din utställning :)
vart dansar du? uppsala eller sthlm?
jag vill också börja :)

Amara said...

Abbe

Grymt! va är det för projekt?

Maria

Jag hitta några af1or och ett par puma skor jag glömt.
Ett par nya nike assault som är fast de ska ja försöka sälja med.

Va kul, tack :D

Emma

Jag dansar i uppsala, det är sjukt dyrt i stockholm. Där kostar det 2600 för en kurs. I uppsala kan man gå tre kurser för 2700.
Vad vill du börja på?

Abbe said...

Det är ett snabbt projekt jag har börjat med det igår blir 3-4 tavlor väldigt simpla, stencil målning typ. Sedan lite flätade/knutna armband/halsband. Tror det kommer bli bra kanske inte så att det är det man är mest nöjd med men det ska gå fort o pengarna går ju till en bra sak :)