Wednesday, February 3, 2010

7 månader senare

Nu har jag ca 50 par sneakers. 40 på bilden och jag har runt 10 beaters/mindre snygga som inte fick vara med.
Jag tycker inte alls jag har så mycket. Jag har ju inte lite skor men det jag har är ingenting jämfört med de som samlar och har runt 200-500 par. Fast de brukar vara äldre än mig. Så jag kommer säkert ha så mycket också när jag är runt 30.
Nu ska jag bestämma mig för vilka jag ska sälja.

Såhär många sneakers hade jag hos mig för 7 månader sedan.

6 comments:

katt said...

Tycker inte om dig mer apa!! Du har ffs mer skor än mig din jävel!!!! :(

Galet fet/snygg samling iaf ;)

Amara said...

Hahaha. Ja men alla dina är ju typ nya.
Jag har många som varit med ett tag.

katten j said...

Haha äääääh!! Det är ändå fusk!! :P

Vicki said...

jag paxar tvåorna från vänster på rad 4 nerifrån om du bestämmer dig för o sälja dom :P

Amara said...

Hmm de vita låga vandalsen?

Harvey Adams said...

Haha, värsta skoparaden :D här blir man riktigt avundsjuk