Wednesday, February 10, 2010

Nästa

Dessa blir nästa köp och spizikesen.

9 comments:

Maria said...

Jag dööööööööööööör!! Måste ha!!!
Läget annars? Hur länge kommer du ha din utställning öppen?
Holla om du ska till sthlm så får vi hooka på en fika å lite sneakers spaning:P.
Annars kommer jag ju när jag ska till Uppsala mrd jobbet.
Kram

Amara said...

:)
inte bra,har kanske fått kräksjukan.
Och måste ner till lokalen så jag hoppas inte jag mår dåligt där.

Till på lördag. När kommer du med jobbet?
Ja det får vi göra men kommer nog inte fören nästa vecka isåfall.

kram

Johanna said...

Vilka våriga skor! Tack för senast, det var skitkul :D

dsire said...

Pfff du kommer inte köpa dem där någonsin..du har drygat i 34 år nu, å skulle inte du köpa en luxirie jacka?! VAVAVA :P

Amara said...

Jaaa! jag tänkte ha fest på fredag där igen. Kom dit!

hahah. Jag vill köpa allt, får se om jag säljer flera tavlor :)

dsire said...

lär du säkert göra fuskis! :P

viktoria tomic said...

Meeeh du måste ju avslöja vart du köpt dem! Du lovade sist!

Amara said...

Jag har inte köpt dem än :)

N E T T said...

har du fulla namnet på dom? ge ma?! :)