Monday, March 29, 2010

Allt eller inget

De senaste månaderna har jag funderat på att lägga ned min blogg helt. Jag har inte haft lust att blogga. Det kanske har varit vädret.
Men nu ska jag skärpa mig.
Jag har fått massa fler läsare den senaste tiden. Tack till alla som läser det är kul att se att ni gillar min blogg. Nu har jag några frågor till er.
Ni är ca 70 besökare om dagen så ni som inte brukar kommentera får gärna göra det :)

Varför läser du min blogg?
Vad kan jag ha med mer i bloggen?
Hur kan jag förbättra bloggen?

13 comments:

kattmorr said...

Hmmm..

1. För att spionera på dig.
2. Mer målande!!!
3. Mindre skor!

:P

Din dude said...

för att du är min å ja måste se till så inga små whoa gangsters charmar dig........!

kiddy said...

Konsten :)! och lite för alla sneakers.
Målar canvas själv, ofta födelesdags presenter till polare. Har målat på mina första air force såg att du pimpat ett par det var kul att se.

Diggar bloggen som den är faktiskt.

Keep up the good work

Sarah said...

tycker du är sjukt kreativ och jag gillar din konst! gillar också att det är mycket bilder och mindre text (jag erkänner att jag är lat och brukar hoppa över texten ibland). jag säger tvärtom och ser gärna att du tar med mer sneakers, även om du redan har en del med nu :)

Anonymous said...

1. För dina fantastisa målningar och för att jag målar själv. Du ger inpsiration. Och för att du är du. + Jag rådiggar dina sneakers ;)
2. Fortsätt med det du gör
3. Din blog är bra som det är. Jag har inget att klaga på! werp

ABBE said...

Tycker denna blogg är fett inspirerande. Du sticker ut ur mängden, det är något man måste för att lyckas.

Novax said...

Hittade hit för nån månad sen genom Anies blogg, blir grymt inspirerad av din konst och blir glad av alla färger på bloggen! Jag tycker inte att du ska ändra på något, men det är klart att man skulle bli glad av fler uppdateringar...

Mona said...

Älskar din konst och dina schyssta skor :D
Mera tavlor!!

exhale said...

för att jag älskar din konst och din charmiga besatthet med sneakers!
men främst din konst, du får gärna skriva hur mkt som helst om det.

Caty said...

Jag gillar att bloggen är så färgstark. Fina bilder, intressanta målningar, fastän jag inte är intresserad av sneakers så är iaf dom också färgstarka och udda. Håller med om att det är najs med mycket bilder och inte så mycket text också, så som du gör nu.

Tycker bloggen är bra som den är, kommer inte på nått som behövs ändras direkt. Kanske blogga lite oftare, men det vore bara en bonus :]

Caty said...

Förresten, 70 besökare per dag är ju rätt mycket. Blir ca 2100 per månad! Är det unika besökare så är det sjukt bra. :]

Amara said...

Tack för alla fina kommentarer :)
Då ska jag försöka uppdatera mera framöver.
Ska även försöka videoblogga.

Dipkid said...

jag tycker det är götta
o titta på dina skor o målerier.
Jag tror du kommenterade min lampskärm för lääänge sen.
häpp häpp.