Wednesday, March 3, 2010

Mo dinero

Det är så mycket jag måste göra. Får panik.
Jag hatar att vara arbetslös. Man har all tid i världen för att göra det man vill men det går ju inte om man inte har pengar.
Fast denna månad har jag överlevt på mina tavlor och t-shirts. Det känns jävligt fett.
Ska spara mina pengar nu. Men det kliar i fingrarna som vill klicka en beställning på sneakers.
Men nu har jag köpt det paret jag har längtat efter det får räcka så länge. De sålde slut på en dag på den sidan jag beställde ifrån.
Idag ska jag städa, skriva en essay till skolan och sedan måla.

1 comment:

Annie said...

1. jag vill också ha tid till att måla!

2. vad fin du är på bilden.

och 3. gällande fotona på min blogg. Laddar upp dom vågräta på photobucket te.x 640x300 eller vad det nu är.
Sen dom avlånga i blogspots egen uploadgrej.
ändrar sen html koden så att två bilder blir 320x150 tex.
då blir dom lika breda bredvid varandra som en av dom stora.. Haha förstår du?
virrigt.

its all about the html