Wednesday, March 24, 2010

Sjukling

Jag har blivit sjuk igen! Jag hostar, snorar och nyser hela tiden. Jag har ingen ork att göra någonting. Så tråkigt. Det är därför jag inte har målat eller bloggat så mycket på senaste.
I lördags gjorde jag ett engelskaprov för 1600 spänn. Det var sjukt svårt. Jag har fått svar från skolan att mina arbetsprover är godkända men nu gäller allt på det här satans engelskaprovet.
Om man ska söka till en skola i NYC så måste man vara förberedd att det kommer kosta pengar och en himlans massa krångel. Snart är allting inskickat och det ska bli så skönt. Men jag kommer oroa mig inför beskedet om engelskaprovet. Det får jag om ca 2 veckor.
Imorgon ska jag jobba men jag har fortfarande inte hittat något heltids jobb.

Köp de sista t-shirtarna jag har kvar eller kanske en tavla HÄR. För att bidra en liten slant till en arbetslös sjukling.

No comments: