Sunday, April 11, 2010

I'm back

Kom tillbaka till Uppsala igår.
Glömde att ta med mig ombyte i skor. Så hade mina air digs på mig i fem dagar i streck. Det är som att ha samma underkläder i en vecka för mig haha.
Så fick lite panik när jag skulle på Mos def för att folk trampar sönder ens skor på spelningar. Det var kul att se Mos def. Men det var lite flummigare än jag hade väntat mig. Han körde inte mycket av sina gamla låtar så de va lite tråkigt. Efter det drog vi till Berns och sedan Fashing. Det blev en rätt galen natt.

4 comments:

Caty said...

"Så hade mina air digs på mig i fem dagar i streck. Det är som att ha samma underkläder i en vecka för mig haha."

Haha sjukt :D, isåfall har jag gått runt med samma underkläder i typ 6 månader :/ eew

Amara said...

hahaha :D

Fast de är bara när jag har mina fina skor jag känner så för jag vill inte slita ut dem.
I vintras hade ja skor jag inte brydde mig om då kan jag ha dem flera dagar i streck :)

mäster katten said...

Du får köpa ett par till som backup! :P

Amara said...

ja vet, men de är slut överallt