Sunday, April 25, 2010

Love

2 comments:

Fraolina Fernandez said...

Asså daaaamn du är bra men din snubbe azzzzååååå .. GOD DAMN VA HOT HAN ÄRRRÅ....snela jeg får låna honom rååå!!!!!!

stalker1 said...

häftigt, misstänker att du kokar ihop något häftigt! (ang kroppsmålandet)

sv: åhh, tack, jag är väldigt nöjd med den jag med.

blir lite/väldigt långt här men;

en bra grej är att man väljer något man kan stå för, nu låter jag flippad men brukar tänka mig att jag ska kunna stå för det även när de tvättar av mitt lik på bårhuset eller ifall morsan hittar mig död.

rekommenderar att du går till en BRA studio (kan tipsa dig om några jag tycker är extra duktiga i sthlm) och snackar igenom motivet/motiven och listar ut vad som fungerar bäst. då kan ni tillsammans skapa något som du förhoppningsvis gillar stenhårt. (man har ofta ett klart motiv i skallen men allt lämpar sig inte för tatuering, och eftersom du ändrar dig då och då så tror jag det skulle hjälpa dig enormt, så man inte tänker massor i förväg på något som kanske inte blir så bra i tatueringsform och blir besviken.)
det är typ när man drar på stencilen som man vet om det känns rätt.
ännu en grej är att inte stressa, har man tex inte råd att göra en så stor man hade tänkt sig så är det bättre att vänta, istället för att dra på sig något som man hade kunnat tänka göra annorlunda.

hoppas jag var till hjälp, om inte så kan du gärna skrika till igen. ;D

förövrigt lite nyfiken på vad du hade tänkt skaffa?