Monday, April 26, 2010

Mina Fafis

Ni kan köpa dem på Footish. Men finns nog bara två par kvar.

6 comments:

caty said...

åh, du har dom! :0 Finns få skor som impar mig men dom där är verkligen superfina ^^

Anonymous said...

ååååååh dom e så fina fina fina! Dom hann bli slutsålda på den där sidan colette eller va de var för ja tvekade med storlekarna O hann inte beställa :/

Hur är dom i storlekarna? Äger ju inte många adidasskor direkt, blir så osäker.

Såååå fina (:

kattapa said...

dem vart ju fan riktigt fina ändå, mkt mkt snyggare så där än på produktbilderna! Bling bling :)

Amara said...

Tack :D

Hmm de är lite konstiga i storlekarna. Finns ju i 38, 38 2/3, 39, 39 2/3 tror jag och sedan 40
Jag brukar ha 39 men båda 39orna var slut så jag körde på 40 men de funkar helt klart. Lite stora men inte för mkt.

Anonymous said...

Okej världens skummaste fråga om du vill/kan besvara den haha. Förstår om du ej vill!

Men har du ngn aning om hur långa dina fötter är om du mäter från stortån till hälen HAHAH.

Shit!! Känner mig störd som frågar, men satan.. Va gör man inte for dem beautiful shoes (:

Amara said...

hahah Jag har 25cm :P