Sunday, April 4, 2010

Whooop

Jag fick godkänt på engelskaprovet. Jag var helt inställd på att jag skulle få IG för att jag suger på engelska och provet var väldigt svårt.
För de som inte vet vad jag sysslar med så håller jag på att söka in till FIT. En designskola i New York. Jag söker till textile/surface design.
Det har varit ett helvete att söka in. Men nu har jag skickat in allt som de vill ha.
Mina arbetsprover har blivit godkända. Jag klara typ engelskaprovet men måste göra ett till engelskatest innan skolan börjar. Så nu är det bara att vänta. Det är så himla skönt att det är över. Det är sjukt svårt att komma in så jag förväntar mig verkligen inte att jag klarar det. Men jag är stolt att jag vågade och orkade söka.

Imorgon bärs det av till Stockholm. Min mamma fyller år så jag ska passa på och träffa familjen.
Jag bokade Mos Def biljett idag så på fredag ska jag till Göta källare. Men jag har hört att det är jätte dålig lokal för spelningar. Men det blir säkert kul ändå.

No comments: