Wednesday, May 19, 2010

Flyt

Jag har beställt 50 t shirts som jag ska trycka nästa vecka. Ska sälja en del på sneaker swapen i Stockholm. Men har inte kommit på något motiv. Det ska vara ett sneaker relaterat tryck. Ska trycka så stort de går med våra ramar på jobbet.

Jag trivs jätte bra på mitt nya jobb. Jag hade verkligen tur som fick heltid där. Och att jag får trycka mina egna grejer passar mig perfekt eftersom jag vill starta eget klädmärke.
Idag regga jag amara.se. Det fans bara amara.se eller amara.mobil så det var tur att det var ledigt. Min chef sa att det första man ska göra om man ska starta eget är att paxa sitt domännamn. Risken finns att alla är upptagna och att man måste ändra hela sin logga.
Det känns som jag börjar komma igång igen. Jag längtar till när jag öppnar en webbshop.

No comments: