Saturday, May 29, 2010

Sneaker swap

Idag var det sneaker swap på Nalen i Stockholm. Jag var verkligen inte pepp på att ha bord själv där. Men det löste sig ändå. Jag sålde bara två par sneakers. Jävligt svårt att sälja skor till tjejer alltså. Tråkigt!
Sålde däremot alla tracktops jag tog med och många av mina egna tees. Sålde nog runt 25 st. Tjäna 4000 spänn iallafall :D
Det fans djs på plats som ibland spelade skit bra låtar man kunde poppa till. Kunde nästan inte hålla mig från att börja dansa. Höll på att tjata att jag ville dansa hela tiden under sneaker swapen. När vi ska ta tåget hem hör jag musik eka längre bort. Poppingmusik! Då ser jag massa poppare och breakare som kör på hötorget.
Jag blir överlycklig och rusar in i ringen.

3 comments:

caty said...

Fan va snygga me and my kicks tshirtarna blev! coolt att börja spontan poppa på gatan också :D

Amara said...

Tack :D
Hahah ja det var skit kul faktiskt. Inte ofta folk kör ute på gatan.

matilda said...

åh jag vet har sagt det tusen gånger men det tål att upprepas; din blogg är så jävla snygg. true eyecandy! i love it.