Thursday, June 24, 2010

Mums

Fick hem mina fina spizike idag.

4 comments:

Anonymous said...

DAMN NICE!
Jag undrar bara en grej, hur ofta behöver du betala tullavgift när du beställer skor från USA? Jag är inte asrik, och tänkte precis beställa ett par från pickyourshoes.com och jag är inte jättesugen på extra avgifter...

Amara said...

tack :)
typ aldrig. Har beställt typ 10 gr därifrån och fick betala en gång när jag hade beställt två par skor. Men har beställt det innan så hade vell bara otur att de kolla upp. Var något skit skummt fick skicka kvitto på det jag köpt.

På pick så skriver de att värdet är under 30 dollar så man slipper tull.

Jonas said...

Jävligt schyssta! hur många par äger du?

Stylish-Stylist said...

diggar din blogg stenhart!! AND....i want them jordans!!! give me:)

keep the post coming!!

XJazX