Friday, July 16, 2010

Lushae Jewelry

Äntligen fick jag hem ringen. Fick den i för liten storlek först men de var så snälla att de skickade en i större storlek. Jag hade jätte svårt att bestämma mig om jag skulle ha en ring, örhängen eller halsband. Kom till sist fram till att jag ville ha en ring men det var väldigt svårt att välja ring också. Finns så mycket fint och många olika varianter och stilar. Tog tillslut denna ring. Det är egentligen en promise ring men jag ville ha den för att jag gillar rosetter och guld. Blev jätte nöjd. Tack så mycket.
Jag rekommenderar verkligen denna smyckesbutik. Lushae Jewelry

Finally i got my ring. I got it in a smaller size at first but they where very kind and sent me a bigger size. I hade a difficult time to decide if i wanted a ring, earrings or a neckless. I decided at last that i wanted a ring but it was even more diffucult to choose one ring. Theres so much of beutiful jewelry and a lot of different variants and designs. I took this ring. It is a promise ring but i wanted it beacause i like bows and gold. I love it, thank you so much.
I really rekommend this jewelryshop. Lushae Jewelry

No comments: