Friday, August 20, 2010

Awsome blog award

Jag fick en awsome blog award idag av grymma Caty.
Tack så mycket, kul att bloggen uppskattas :)

Om man fått denna utmärkelse ska man:

- Kopiera bilden för att visa att man fått den.
- Tacka och länka personen du fått den av.
- Nominera 7 andra bloggare och länka till dom.
- Berätta 7 fakta om dig själv.



Och jag vill ge denna utmärkelse till:

Sneakerdiary, creme de caramel, KATTIS, , elinmålar, code26, viktoriatomic, oskarritar

7 saker om mig själv:

1. När jag var liten ville jag bli en amerikansk gladiator när jag blev stor.

2. Jag samlar på papper, lappar, teckningar, foton jag hittar på gatan. Har en pärm fylld med saker jag hittat. Allt från teckningar från "William, 5" som målat en teckning till sin mamma till foton på en flicka men mammas huvud bortklippt i bakgrunden. Har till och med hittat en hel dagbok skriven av en narkoman som snodde koppar. Hitta dagboken utanför en övergiven stulen bil.

3. För 10 år sedan hette jag hiphop_guzz88 på lunarstorm och hade även det som hotmail.

4. Jag drömmer varje natt och kommer ihåg mina drömmar jätte bra. Jag drömmer rätt sjuka saker och har ofta olika perioder av olika ting som återkommer i drömmarna. Hade en period då jag drömde om akvarium varje natt. Det var ofta att akvariumen var överfyllda/ överväxta med olika fiskar och växter. De var ett 20-tal staplade på varandra eller ett gigantiskt akvarium. Min uppgift var alltid att göra rent och rensa akvariumen men det var alltid lika läskigt för man visste inte vad man hitta där i.
Drömmarna har påverkat mig mycket i mitt liv. Fått mig att göra saker och ta olika beslut.
T.ex. när jag var 9 år och drömde att jag red på en vit häst som kunde flyga. Jag blev fast besluten att jag skulle börja rida. Tog min första ridlektion och jag fick rida på en vit häst. Trodde det var en tecken. Efteråt skulle jag mata hästen. "Tränaren" gick därifrån och jag blev ensam med hästen. Hästen som var ett jätte monster jämfört med mig började knuffa mig med sitt stora huvud. Jag flög in i ett galler. Sprang hem i tårar och efter det har jag knappt rört en häst.

5. Jag har 6 underbara syskon.

6. Jag kan somna vart jag vill och när jag vill. Sov alltid på pappas mage när jag var bebis. På dagis trodde personalen det var fel på mig för att jag sov så mycket. Det var värre när jag var tonåring nu är det lite bättre men händer ofta att det blir en siesta för min del.

7. Jag sneakersurfar på ebay och diverse sneakersidor minst en timme om dagen.

7 comments:

Caty said...

Yaay, awesome blog awarden lever vidare! Den har du definitivt förtjänat :].
Vilka roliga fakta du hade om dig själv :D. För ca 10 år sen skapade jag min första mailadress "snoop_caty_cat@hotmail.com". Gissar på att vi var inne i samma fas där ^^.

Amara said...

haaaha fast din va ju endå cool, min var ju värre, guzz lixom hahaha! hemskt

caty said...

haha :D

elin. said...

åh, fan vad najs! tackr! och kul att du drömmer så som du gör, för jag gör jag likadant. faktiskt så lever mer i mina drömmar än vad jag gör på riktigt men jag är så jävla seg. så det tar nog ett tag innan jag gört.

Maria said...

Tack för nomineringen Amara! Jag vill oxå nominera dig!
Jättekul att läsa dina 7 saker! Hihi.
Kram Maria

Johanna said...

Hahaha då måste jag erkänna att jag hette Schysst_Brud på lunarstorm back in the days... SÅ! Nu är luften rensad och alla kort på borden.

Amara said...

hahaha fan va kul :P