Saturday, September 4, 2010

Jordan rare air GS


Snygga eller inte?

12 comments:

Lisa said...

Asså, personligen så nej. Modellen är ju fet men färgerna och materialet, det funkar fan inte.

Amara said...

Nja de ser lite för plastiga ut. Men jag gillar dem men endå inte kan inte bestämma mig haha.
Lade du ner din blogg?

Maria said...

Jag gillar dem, men förutsatt att man byter lacening till vanliga platta laces!

Cissi said...

Skitsnygga!!

Lisa said...

Haha jaaa, jag känner mig inte som en bloggare

ellala said...

Nice! Tycker färgerna var coola faktiskt.

Attantrattan, 37,5, så ah 6,5. Hurså, hjälper det mig i mitt sökande? :)

Lisa said...

Du förresten, du är inte intresserad av dessa, strl 6Y: http://pickyourshoes.com/item.asp?itemname=11879

Använda max 5-6 gånger, 300:- inkl frakt... ?

Tänkte eftersom vi har samma storlek! Tror jag?

Amara said...

Joo de vill jag jätte gärna ha. Fan jag har 6,5 :(

Lisa said...

Ahh synd :< Hade så för mig att jag hade sett någon Jordan kartong där det stod 6Y :p

Amara said...

ja de har jag också. Förut köpte jag lite 38,5 men inte längre.

Anna said...

Asså jag tycker att de är rätt feta! Har dock ingen aning om rare-modellen är skön eller inte,.

förbannadkatt said...

asså..du borde få stryk för att du lägger upp sådana där hemska saker på din annars så fina blogg!! :(