Tuesday, October 5, 2010

GALET

Jag har typ varit vaken i 48 timmar.
Vi har dansat till halv sex på morgonen.
Det har varit workshops 2 dagar för oss. I förrgår var uttagning till det stora battlet who iz who som var igår. Vi har varit ute två gånger och det har varit hur grymt som helst.
Idag har vi shoppat lite. Men det tråkiga är att sneakers här är sjukt dyrt. Ett par jordans går för 1600-2000 kr. När man kan få samma sko för 1100 om man beställer via nätet. Så det blir inga skor för mig. Fast har köpt lite annat.
Imorgon ska vi shoppa lite mer och träffa min släkting.
Jag har tagit runt 3000 bilder, jag kan inte lägga upp allt på bloggen. De som vill se mer bilder kan adda mig på facebook.

3 comments:

Laura said...

skit snygga bilder! ser skit nice ut blir jätte avis haha

Caty said...

ja, grymma bilder, ser skitfett ut! ^^

Sarah said...

sv: min pappa är från iran :)