Friday, October 1, 2010

Två dagar i Paris

Nu har vi varit två dagar i Paris. Igår har vi bara dansat och det ska vi göra idag med och gå ut och festa någonstans hade vi tänkt.
Det är en otroligt fin stad och alla rykten jag har hört om att fransmän ska vara dryga tycker jag inte stämmer. De är otroligt hjälpsamma även fast de inte kan engelska.
Vi bor i det minsta hotellrummet någonsin med toalett på rummet utan dörr eller draperi. Vi har ett utvecklingsbar vägg med eiffellornet på som man ställer framför toan.

Jag blev förvånad över att det är sjukt många som har snygga sneakers på sig. Vissa ser helt vanliga ut och sen så har de fetaste skorna på sig. Jag har fotat folks sneakers som jag tänkte lägga upp när jag kommer hem.

3 comments:

kiDDy said...

du var med i min dröm! vi var typ kompisar. och det här var i realtid för jag sa sen, ajusste du var i frankrike va? och du sa- "kollar du på mina skor" jag reagerade i drömmen att du sa så och inte "kollar du min blogg" :)

ok ska bli av med baksmällan nu, peace hare bra

Amara said...

hahah fan vad kul!

Sarah said...

vilka härliga bilder!