Wednesday, December 8, 2010

Winterized

Har haft fullt upp. Speciellt med dansen. Skulle tränat idag med men jag orkade verkligen inte. På söndag har vi uppvisning och jag är fett opepp.
Fick min kläder igår, allt passa förutom ett par jeans och en jacka. Men det verkar som modellen är liten.

På jobbet håller jag på att trycka julklappar. Så min familj vet nog vad de kommer få. Har ej hunnit med mina egna grejer. Men det får bli nästa vecka när allt lugnat sig.
Annars är allt bra förutom att det är bajskallt ute och att jag har fått en stalker efter mig när jag ska till jobbet :(

Bild från en liten photoshoot på en kollega från förra veckan :P

6 comments:

Caty said...

"och att jag har fått en stalker efter mig när jag ska till jobbet :("
what? en riktig? :(

Amara said...

jaaaaaaaapp :(
idag prata han med mig, han sa att han älskar mig, vet ej va ja ska göra :(

Caty said...

iih, men shit va läskigt :(
Kan inte Fraodi följa med dig nån dag och se lite farlig ut? :/

kiDDy said...

Skicka din kille på han :)

Amara said...

ja tror nästan de skulle förvärra. Tar inte bussen längre, gör allt för att undvika :/

Lisa said...

Tack så mycket för kommentaren! :) Din blogg är fet som vanligt!!