Wednesday, January 12, 2011

Bästa som hänt detta år!

Min kille hade inget annat val än att köpa dessa när jag såg att de fans i hans storlek för 500 spänn. Skulle köpa dem men de var slut i min storlek. Min kille har aldrig brytt sig om sneakers, har försökt men inte fått något riktigt resultat som jag vill. Jag har köpt några par till honom. Första gången vi träffades hade han hemskheter på fötterna. Men idag sa han att han skulle försöka komma in i gamet. Jag är fortfarande i chock.

My boyfriend didn't have any choice. He had to buy these in his size for 50 euros. I wanted them but they sold out in my size. My boyfriend never have been into sneakers. I have tried to get him involved but i have never succeed. I have bought some couples for him. When we first met he had a pair of disasters on his feet. But today he told me he would try to get in the sneakergame. I'm still in shock.

Nike vintage vandal supreme pink

1 comment:

$A$ the Great said...

I really like those! Good find!