Saturday, January 15, 2011

Idag har jag målat. Blev klar med denna tavla som jag började med för typ ett halvår sedan. Har så mycket jag vill göra som vanligt. Men hinner inte riktigt med.
Håller på med en t shirt kollektion som måste bli klar så fort som möjligt. Nästa månad ska jag börja med min hemsida. Har även fått ett skit kul projekt av Maria men det får vi veta om mer senare.
Btw. Är med i femalesneakerfiend blogg .

I 've been painting today. I'm finished with this painting. I have so much i have to do. But i don't have time for everything. I have a t shirt collection i have to do. My website is coming up. My friend Maria has a project for me that is so dope. But i will tell you more later. Btw, i got featured in femalesneakerfiend blog.

2 comments:

Tini said...

fy fan va fet tavla! LOVE IT!!!

Henrik Broden said...

Grym grym tavla. Älskar färgerna. :)