Tuesday, January 11, 2011

J's

Älskar jordans, har många kvar att köpa. Brukar sitta såhär ibland och bara titta på mina skor. Känner mig som en abbsad pundare ibland när jag sitter och sniffar i skorna. Haha
Hade glömt bort mina air jordan 1 coral. Bästa känslan att komma på att man har ett par skor man glömt bort. Juste såg igår att mina bilder blev publicerade på http://insidethesneakerbox.com/

I love jordans. I have so meny to get. I sit sometimes and just look at my shoes. I feel like a junkie when i'm sniffing in the shoes. lol
I'd forgot i had these air jordan corals. Yesterday my pictures got published at http://insidethesneakerbox.com/

7 comments:

Astrid said...

Kul att du verkligen har ALLA skor man tittat efter. Du är så tuuung, liksom vad ska man göra?

Amara said...

hahaha du är så rolig Astrid!!

juste haru ringt nu då ?????

H said...

Vart köper/beställer du dina J's ifrån? been wanting a pair for quite sum time now :)

Amara said...

:)
beställde sist från citysole.com
annars pickyourshoes.com eller ebay.

H said...

Tack!! vet du vad frakten går på för pickyourshoes.com ungefär? uppskattar svar!

Amara said...

jag tror det är 40 dollar för ett par, kolla på shippinginformation

H said...

Tack! :)