Saturday, May 21, 2011

Knark

Got them today!
Nike air trainer SC II Citron

6 comments:

svartsjukkatt said...

asså :(

Flattophitop! said...

Hello,
I'm "flattophitop" huge vintage sneaker freak from Japan.

Your blog is so cool and there are many wonderful arts.
If you interest in 90's NIKE kicks,
Please visit my blog.(It's a small world)
http://flattophitop.blogspot.com/

Flattophitop! said...

Thanks for comments to my blog.
I don't have youth 7 or womens 8.5 sneakers.
But If I get these info at Japan,I will mail to you.
Please tell me your favorite models.
Thanks.

L said...

Amara! Jag är ingen sneakersamlare, jag föredrar mer att ha 3-5 par att välja mellan. Men jag är helt lost i vad jag ska ha för skor i sommar eftersom jag är så jävla trött på att svetta sönder typ AF1:or i solen, haha. Har du några tips på kicks som inte är så "tjocka"? Helst helvita, helst nike/jordan

Amara said...

L

Hmmm det är jätte svårt faktiskt. De flesta sneakers är ganska tjocka.
Jag brukar gilla att ha låga vandals, air max eller låga dunks, de känns lite lättare.

De flesta jordans är höga så de är varmare. Jordan 3 är låg men den påminner rätt mycket om af1an i tjocklek.

uGLYMELY said...

Hi Girl ! here are you buy theses kicks? it's very hard to find them in paris and ebay too in 6Y..Can you help me ? thanks