Thursday, July 7, 2011

The company

Nu har jag äntligen startat ett eget företag. Känns så himla skönt. Imorgon går jag på semester så då kommer jag ägna nästan all tid till mitt företag. Det är så mycket man måste tänka på och som man måste göra.
Tanken är att webbshoppen blir klar snart och att jag börjar sälja min t-shirt kollektion som är på gång.
Söker även efter modeller både tjejer och killar. Kontakta mig om ni är sugna.

Finally i started my own business. A clothing brand. I wanted this for a long time. I have a lot to do. My vacation from work starts tomorrow. Then i can spend all my time on the brand. Soon the online shop will be available. The t-shirts are in the making.

8 comments:

Eileen said...

Congratulations! You're really talented, I'm sure it's gonna be awesome :D

Le bordel de Jen ! said...

Cool, I'm happy for you! Reserve me a T-shirt! I want it too! :D

Carro said...

Grattis, lycka till. kommer säkert bli något köp :)

Mali Marls said...

Congrats and I look forward to becoming a customer.

Amara said...

Thanks yall :D

Henrik Broden said...

Underbart. :) Grattis!

ska bli spännande att se webbshoppen sen.

Lycka till. :)

adalia said...

Nice! Ser fram emot att se vad du slänger upp i webshopen! =) Lycka till! I vilken stad kommer du behöva modeller då? ;)

exhale @ whoa said...

för dig modellar jag anytime! ;P
you know where i'm at. (och kul att du gjorde din grej på art of the streets.)