Tuesday, August 16, 2011

Art of the streets day TWO




3 comments:

Henrik Broden said...

Sjukt grymma gubbar du gör. Riktigt Awsome.
Jag är lite nyfiken på hur du jobbat fram den där stilen. Känns riktigt orginellt.

Som svar på frågan om de symmetriska illustratinerna:
Jag tecknar en trevlig illustration och sedan in med den i photoshop där jag klipper den på mitten, kopierar delen som är kvar och spegelvänder kopian. Och fyller sedan ut med grafik runt omkring. Får kanske göra en liten tutorial.

Jag tycker om att klippa och klistra ihop min konst till ny konst. Det kan bli väldigt spännande resultat.

Anonymous said...

Fler bilder på dina fina målningar: http://www.panoramio.com/photo/57323805

Caty said...

så grrymt snyggt! Kul hur du verkligen hittat din stil, älskar alla färgkombinationer också. :]