Thursday, August 11, 2011

Exhibition in Lund

På Måndag börjar min utställning på Gambro galler i Lund. Kommer att ha den cirka 3 veckor. Kommer tyvärr inte kunna åka dit eftersom en tågresa fram och tillbaka kostar mer än en Spanien biljett. Kanske kan åka dit i slutet av utställningen om jag hittar en billig resa eller skjuts dit. Igår kämpade jag och killen med att paketera alla min 17 tavlor. Det var ett himlans projekt. Kommer upp med en flyer med mer info!

15 agust-2 september i will have an exhibition in Lund at Gambro galleri. The whole week i painted until 2-3 in the morning. Me and my boyfriend struggled to wrap a huge package yesterday. 17 paintings. I can't be there unfortunately. But i think it would turn out great!

15/8-2/9
Gambro galleri
Magistratvägen 16

1 comment:

Orb said...

Du levererar fortfarande feta tavlor ser jag, gött:)