Sunday, October 23, 2011

Färgen är slut

Har bara 3 veckor kvar på mitt heltids jobb. Efter det kommer jag ha all tid för min konst och nystartade t shirt märke. Utställningen börjar närma sig. Soulful Madness. Vi lyckades få in 3000 dollar via kickstarter. Infamous JeanClaude kommer till Sverige några dagar innan showen. Tanken är att vi ska hinna måla några gemensamma tavlor. 
Beställde skit stora canvas här om dagen. Har ca 7 tavlor kvar jag måste måla innan utställningen i december. Måste även beställa mer färg.
Imorgon ska jag måla live på ett event på slottet i Uppsala.
Tack till alla för supporten. Tack speciellt till er som tar er tid och skriver till mig. Betyder mycket!


I only have 3 weeks left at my full time job. After that i will have so much time left for my art and brand.
The upcoming show is getting closer. Soulful Madness. We reached the 3000 goal at kickstarter. Infamous JeanClaude is coming to Sweden a couple of days before the show. 
I ordered some HUGE canvas the other day. Can't wait to get them. I have like 7 paintings left i have to do for the exhibition in december. I also have to order more paint. 
Tomorrow i will paint live at an event in the Castle of Uppsala. 
Thanks to all of you for the support. Thanks especially to you that take your time and writes to me. Means so much!

No comments: