Thursday, November 10, 2011

Last day at work tomorrow

Imorgon är min sista dag på jobbet. Har jobbat på ett textiltryckeri nu i 1,5 år. Har jobbat med något som jag är intresserad av men har ej hunnit göra allt jag vill göra. Jag sa upp mig för att följa min dröm. Om man verkligen, verkligen vill något så tror jag att man kommer att lyckas. Om man bara ger sig fanken på något så kan man göra det.


Tomorrow is my last day at work. I've been working at a screen printing factory for 1,5 years now. I worked with something that i'm interested of but i realized i took so much of my time to work full time. I didn't have any time left to do what i wanted. Now i'm quitting to follow my dream. I think if you really really want something you will succeed. If you only put your mind, soul and heart into it you can do it. 

3 comments:

kattet said...

go maran go maran!! :D

BetongLiv familjen said...

Helt rätt Amara!
Jaga dina drömmar.
Kör hårt.

Mali Marls said...

Much admiration!