Wednesday, December 21, 2011

Update





Soulful Madness är över. Mycket folk kom och många uppskattade våra tavlor. Tack till alla som kom på utställningen.
Infamous JeanClaude åkte hem i söndags. Vi kommer definitivt att ses igen. Kanske i USA nästa gång, man vet aldrig.
Har varit i ateljén hela dagen idag. Måste måla några nya tavlor till en samlingsutställning i Göteborg nästa månad.
Jobbar på med min hemsida. Måste ta några fler kort till min lookbook. Längtar tills sidan är igång.

Soulful Madness is over. A lot of people came and a lot of people appreciated our work. Thanks to everyone that came to the show.
I had a great time with Infamous JeanClaude. He's back in North Carolina now. We will definitely see etch other again. Maybe next time in the US. You never know. 
I've been at my studio all day today. I have to do some new pieces to my next show in Gothenburg next month. 
I'm working on my website. I have some photos left for my lookbook. Can't wait until the site is up and running. 

9 comments:

Ida said...

var, när, och vilken utställning är det? :)

Amara Por Dios said...

Den 7e januari, Urban artroom

Ida said...

fett, ska komma och kolla då! om du ville ha guidning i Göteborg med så kan jag ställa upp om du vågar =)

Amara Por Dios said...

Ja!!! absolut

Ida said...

Kul! Vilket datum kommer du? Jag kommer att börja skolan igen den 9e januari så kommer vara upptagen om dagarna då fram till ca 16.00.

Amara Por Dios said...

jag kommer den 5e och drar den 9e så de blir perfekt :D

Ida said...

fan va gött :D om du vill ge mig din email så kan jag skicka mitt nummer till dig (lägger helst inte in det här där alla kan se), så kan du bara hör av dig till mig när du känner för det!

Amara Por Dios said...

aaa, a-m88@hotmail.com

Amara Por Dios said...

aaa, a-m88@hotmail.com