Friday, March 23, 2012

This week

Har jobbat på nya tryck till den kommande sommarkollektionen. Linnen, t-shirts och sweatshirts är en del av sortimentet. Vill verkligen ha tjej plagg men har jätte svårt att hitta något jag kan använda mig av.
Men så fort jag hittar något kommer det garanterat finnas på shoppen. Ni tjejer kan naturligtvis rocka det som finns och kommer att komma redan nu. Men många som har efterfrågat tjejplagg.
Har sprayat som en galning i källaren till ateljén. En del nya grejer på g.
Idag beställde jag massa konstnärsmaterial. Penslar, dukar, och färg. Längtar till nästa vecka :)
BTW, ni som har Instagram kan följa mig på amarapordios. Ses där.

Been working on new designs to the summer collection. Some tank tops, tees and sweatshirts will be up for sale. I really wan't to have some women's apparel but it's hard to find clothes I like that I can use. 
But as soon as i find something I will do something for the ladies. But the ladies can definitely rock everything from the collection too but If you wonder why I only have men fitted clothing, that's the reason.
I've been spray painting like a lunatic all week in the basement. Have some new stuff coming up.
Today I ordered a bunch of stuff. Canvas, acrylic, molotow paint, & brushes. Looking forward til next week.
BTW, my Instagram user is amarapordios, see you there :)

No comments: