Friday, June 1, 2012

Getting there

Min solo utställning börjar närma sig. Det är faktiskt första gången som jag redan börjar bli nervös.
Eftersom skapandet är det jag vill ägna mig åt och senaste halvåret har jag satsat 120% på just det. Då börjar man tänka annorlunda. Förut var det bara latch och tänkte inte så mycket. Men nu helt plötsligt börjar man tänka på vad andra ska tycka. Om folk kommer köpa min konst. Det är ju inte så konstigt för det är det jag försörjer mig på för tillfället. Försöker inte tänka på vad andra tycker och kör mitt eget race. Så länge man själv gör det man älskar så kommer man gå långt. Just nu finns ingen återvändo och jag siktar mot toppen. Nu är planen att fixa utställning i London och USA. Braaap

My solo show is getting closer and closer. This is the first time i actually getting nervous. 
I quit my job 6 months ago. I've been working with my own company and I spend a lot of time on my art. This is what I wan't to do. This is the first time I been thinking what others going to think about my art. I guess that is normal when you are an upcoming artist. I try to not to think and just do me. If you do something you love you will get far. Now my plan is to get my first international show in London or USA. Braaap

No comments: