Sunday, June 24, 2012

Måla på P&L

Tro det eller ej men jag ska till Peace and love i år igen. Fick förfrågan att måla där. Det kan man ju inte tacka nej till. Det kommer vara jag och tre till som kommer få måla på varsin bil. På torsdag kommer jag och en annan snubbe måla live. Det kommer bli som en "battle". När de fyra bilarna är klara kommer de ställas någonstans där alla får rösta. 
Allt blev så hastigt så har typ inte fixat något alls, hoppas allt löser sig. Kommer få bo på skolboende men om någon snäll själ som vill välkomna mig i sitt hem blir jag överlycklig. 

I'm going to a festival here in Sweden next week. I got asked if i wanted to paint live. It's me and three other artist. On thursday it's time for "battle" me and one of the guys get a whole car to paint on. The best pimped car wins. 
Pics from last year.

No comments: