Thursday, August 16, 2012

New shitt

Har en hel lista på saker jag måste göra. Nya tryck är på gång till den nya kollektionen. Förhoppningsvis kommer det bli tjejlinnen och oversize tees. Har massa tavlor jag måste måla också.
Imorgon drar jag till Stockholm. Kommer förmodligen dra på invigningen av den nya väggen i alby på fredag. Har kommit på att det var nästan ett år sedan jag sade upp mig från jobbet. Tiden går fort när man har kul.

I have a long list of stuff I have to do. I'm working on new design for my next collection. Hopefully i will do oversize tees and tops for the ladies. I have a lot of pieces i have to work on too.
Tomorrow i'm off to Stockholm. It's the opening of a new legal wall on friday.
It has been almost a year since i quit my job to do art full time. Time flies when you're having fun.

No comments: