Tuesday, May 14, 2013

Exhibition, London














Tack till alla som har supportat mig. Nådde målet på min kickstarter. Nu är utställningen över. Har målat som en galning de senaste månaderna. Många kom på visningen och fick positiv respons. Är jätte glad över att så många gillar det jag gör.

Har jobbat hårt för att få min första internationella utställning. Detta är bara början och ska bli spännande och se vad som händer för mig detta år. Har inte planerat mycket men jag känner på mig att mycket kommer att hända. 6 månader sedan bodde jag i min ateljé utan kök och dusch. Sålde tavlor för att köpa mat. Nu är jag i London och gör det jag älskar. Ge aldrig upp dina drömmar. Om du är redo att ge upp allt du har för att sträva efter det du vill så kommer du att lyckas. Men ge aldrig upp och tro på dig själv.

Thanks to everyone that helped me fund the kickstarter and everyone that supported me in any way.
The exhibition is over. A lot of people came at the opening night. I got lot of positive feedback and i'm really happy people like my work.

I worked hard for this, to get my first international exhibition. This is just the beginning and i'm just starting out. I'm really exited what will happen this year. Not really planned that much but I know a lot will happen for me. 6 months ago I was living in my studio, without a kitchen and shower. Literally I was painting for food. Now i'm in London doing what I love. Don't give up on your dreams. If you are ready to give up everything you will get everything you want.

No comments: